December 19, 2008

Thesis selesai sudah!!!

Penantian untuk semester ini berakhir......kul 3.00 ptg...gi Uitm, Shah Alam....koordinator, PM Rosmah bercuti..so aku just put in her Pigeonhole jer..n supervisor aku lak, Prof. Dr. Zainab ke Kuching, Sarawak...so pass up kat sekretary dia jer...n one copy hardcover for me...Semalam kekawan aku yang tak TL, semua dah dapt result...ada yg A- ade yg B+....whatever diorg selamat da...result aku kluar lagi dua minggu...maybe Jan kot....



apepun..aku lega sebab dapat settle kan jugak walaupun ader panel tak puas hati..masa presentation tu..(18 November 08)..tu yang terpaksa tambah sebulan lagi untuk tambah part programming..sebenarnya serik nak sambung study lagi....bila dah mengalami pengalaman ambik master dekat setahun setengah ni...huh bukan senang....assignment yang banyak..sampai tidur kul 3, 4 pagi...melibatkan business di 2 Tuition Centre di Kota Damansara, suami dan anak - anak yang baru nak membesar...ni dalam kandungan lagi (4 bulan)..Fuh...ader kawan gelarkan aku superwoman!!!

Minggu ni...aku sibuk dengan menyiapkan perancangan 2009 n sekaligus pendaftaran pelajar baru....nampaknya pelajar PMR n SPM da semakin ramai...ni kena schedule betul2.......

No comments: