June 20, 2010

Selamat tinggal sayang??


Selamat Tinggal 
Terima kasih atas segala khidmatmu...
kasih sayangmu...
ke mana jua ku berada...ke Ipoh..ke Muar..ke Jeram..ke Pahang...bercuti serata Malaysia..
kamu selalu menemaniku..
kali terakhir ku tatap wajah mu..Jumaat lepas..
Sedih...bila terkenangkan kau lah aset pertamaku....

Jeng..jeng...agak-agak kepada siapalah kata-kata ini ditujukan
?????????????????

OOOOhhhh...Proton Gen2...kereta pertamaku

Selamat tinggal...
hahaaha jgn kontroversikan tajuk ni yek...
dah hampir 4 thn aku pakai Gen-2 ni..
masa mula-mula pakai..sambut kelahiran Uyin kat PUSRAWI...29 FEB
masa tu nurse yg anta kami pulang tegur..aik kereta baru ke cik...plastik kat seat pun tak buka lagi tuh...tegur nurse tu...aku hanya tersenyum...

tiap-tiap bulan payment kete ni RM650....
sepanjang kereta ni aku n my hubby pakai...
asyik tercabut jer...getah kat seat belakang tu...n seminggu lepas door handle pulak tercabut..
gara-gara abg long suka tarik-tarik pintu mama..ganas betul budak -budak ni..
pastu budak 2 org ni mana suka duduk belakang...sbb sempit n penuh ngan file papa...kalo anto umah pengasuh  ( makcik ) aku confirm semua dok depan...
kalo letak baby seat jaja kat belakang...2 orang jer muat ....
mama suruh papa beli MPV tak mau..
papa idamkan satu kereta ni ...nanti mama citer next n3..
Kereta Proton Gen2 ni tak pernah lagi ler langgar orang...orang seret masa hubby aku parking ade lah...
Sedih..gak...sbb kete ni adalah kereta pertama atas nama aku....
Tapi mama puas hati bila papa tread-in kete ni.....
dengan...kereta aper yek..
tungguuuuuuuuuuuuuuu...next N3
Adiooossssssssssssssss


No comments: