May 15, 2009

jaundicenyer hal!!!


5 Mei 2009
9.00 pagi

Nurse dari klinik Manjoi berdekatan datang melawat and check-up aku n baby...nurse bgtau Nizaruddin kena jaundice tahap pertama..kul 3.00 ptg esok aku kena gi klinik Manjoi..check jaundice..


6 Mei 2009
10 pagi
Lawatan kedua nurse..check-up aku n baby
3.00 ptg
Bacaan AOB jaundice...12.06..dalam 4.30 ptg kang aku kena urut (hari pertama)..naper ptg? tukang urut ni bekas bidan..pagi dia ader mengurut Tina..anak jiran aku..

7 Mei 2009
Lawatan ketiga...nurse dari klinik Manjoi..
3.00 ptg
Bacaan AOB jaundice...12.08..aku diarahkan berjumpa dr. ambik nombor..n tunggu..ni la time yg paling aku tak suka..kalu jaundice semakin naik confirm kena warded nyer la..jumaat ni aku nak balik KL...after check-up, dr. menasihatkan aku full breast feeding utk turunkan jaundice..esok aku kena check-up pagi2...kalu bacaan 14.0 terus gi hospital Ipoh..
4.30 ptg
berurut seperti biasa ngan acik dharma (hari kedua)...rasa lega sket..

8 Mei 2009
7.30 pagi berurut (hari ketiga)...ni pagi sbb acik ni dah abis berurut Tina smlm
abis bertungku..terus berurut

10.00 pagi
pergi klinik manjoi..bacaan AOB jaundice 13.04..aku bgtau dr. ptg ni kena balik KL, dr kata sampai KL, esok pagi kena terus pergi hosp. Sg Buloh..utk check-up lagi..

9 Mei 2009
9.00 mlm
sampai KL,


No comments: