March 25, 2009

Nak hilangkan tension keje..

21 March - 10 mlm
Ha..aku suggest kat huby ...penat la minggu ni...jom jln2...bayangkan pusat tuisyen aku ni dibuka isnin hingga ahad..mana ader cuti...aku jer cuti hari ahad sbb take care of my child..mak cik yg jaga my child pun nak rehat gak...

Cadang nak gi umah Linda (tengok first baby dier) n singgah umah baru Abg Alim....tak jadi...
slps tutup tuisyen kul 11.00 mlm...kami menung berdua kat kedai makan mana nak jln ni...huby suggest g Kuala Selangor...aku suggest jom g Genting...bawa budak2 ni kat theme park mesti best..husband aku ni jenis malas nak pegang anak....tp anak kena depan mata...atuk n opah ambil seminggu balik Ipoh...dah bising rindu...Idea dia kalu nak g Genting kena bawa adik aku ( chae atau miza) ...miza tak dpt sbb kena overtime ahad ni....


22 March -2.00 ptg
Ktorg g la ambil chae kat UKM ( kolej kat taman titiwangsa jer)...makan kat Gombak..n terus gerak ke genting Highlands. Dalam 3.30 sampai..aku dapat rasa kan kedinginan yg memukau..(bayangla biler dah tahap pregnant macam ni..asyik berpeluh jer air -con dlm kereta pun tak rasa sejuk)..sambil menikmati pemandangan yg hampir diliputi kabus tebal.

22 March - 4.00 ptg
Beli tiket utk outdoor jer (family rides)...ni pun tak sempat nak main semua. Monorail (also available at First World Plaza) , Double Deck Carousel, Tea Cup, Dinosourland and matahari...ni pun sampai 8.30 mlm...yg bestnyer...setelah berkali2 mencuba game yg pakai token...akhirnyer kami sekeluarga berjaya memenangi 3 dragon doll and cow doll...( u-yen sampai tak cukup tangan nak peluk) horray....

9.00 mlm
Check-in First World Plaza hotel ..tak sabar nak tido...after take dinner..lepak2 dalam bilik n tido..

23 March - 8.00 pagi
Gi breakfast..kat level 8 tower 2..macam-macam jenis makanan ader..sekitarnyer ader kedai cenderamata -dari negara Korea, Indonesia, Malaysia, Philipines dan sbgnya. Tepat 10.30 pagi ktorg check - out..kalo lebih kul 12 tghari kena cas rm60..








No comments: