July 11, 2009

Seluar dalam???

Ha entry kali ni...nak cerita perkembangan anak2..
naqiu ni susah nak dengar cakap org...kalu nak tu ..tu jugak...mcm bapa dier...
tapi ader caranyer....
dah masuk 3 tahun....dia tak nak tinggalkan dryper....camna aku nak buat ni ....sampai 3 org kena beli drypers..bankrup la aku....Masa balik kampung aku suruh Pak Lang dier ajar...sbb anak2 aku ni takut ngan Pak Lang dier...tapi biler kat umah..dia berdegil nak pakai drypers gak....

setiap hari aku kena pegang rotan baru dier dengar..
tapi skang aku dah beli seluar dalam batman utk dier...n adiknyer uyin seluar dalam barbie doll...fuh semangat tak nak pakai dah drypers...ha kesimpulanyer..cari lah aper yg anak2 anda suka (psikologi) dan ajarlah dengan penuh berhemah...



Seluar dalam ni utk uyin



seluar dalam ni Abg Long



1 comment:

Linda said...

aiseh ima, nanti bila si payish dah 2thn aku nak guna idea ko ni lah!he3...tak yah dah aku nak basuh CD dia ari2..ha3..