October 22, 2010

Contest catlinaflybaby-celebratesbeautiful-mom


 Ha..ha..kembali menyertai contest...kebetulan aku pun tengah sarat ni...tengah tunggu masa jer...apasalah nyer sertaikan..mana ler tau ada rezeki baby yg bakal lahir ni...

 Badge untuk contest ini adalah: 


Penaja-penaja seperti di bawah ini:
 






So...ini lah dia gambar yang aku pertaruhkan:



ni gambar masa 8 bulan...raya yg lalu kat kampung..
EDD ( Expected Due Date) aku pada 8 November 2010 ni
kalo ikutkan nak cepat2 jer bersalin ....time inilah semua ketidakselesaan timbul...
Hanya Tuhan sahajalah yang tahu....
apapun ....doakan aku cepat2 bersalin dan selamat...yek!!!

Ni aku pilih kategori A..Jom sertai cepat...tarikh penyertaan dari
15 Oktober - 30 Oktober 2010!

ada satu lagi kategori B (Lucky Draw)...nak tahu lebih lanjut klik kat SINI

Wasalammmmm.....

No comments: